zaterdag 16 maart 2013

Het eindresultaat van de helikopter

Hier is hij dan.........de helikopter!
 
helikopter uit het boekje babycadeautjes haken van Annemarie Arts


Het heeft even geduurd voordat ik weer wat post maar dat betekent natuurlijk niet dat ik stil gezeten heb. Slechts te lui om te posten :-).


Maar hier is dan de helikopter waar ik maanden geleden mee bezig was. Het is uiteindelijk een sinterklaascadeau geworden samen met dit schort:
 
 
Het stofje heb ik gekocht op het stoffenspektakel in Groningen. Ze hadden zoveel leuke dingen dat na de aanschaf van dit stofje maar heeeeeel snel weg ben gegaan haha.
 

2 opmerkingen:

  1. wat een super leuke helicopter waar kan ik het patroon vinden, en o ja ik ben je nieuwe volger geworden! Kom gerust ook eens bij mij langs....

    groetjes,
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Annemiek, wat leuk dat je mij gaat volgen! Ik kom zeker ook een kijkje op jouw blog nemen :)
      Het patroon van de helicopter staat in het boekje babycadeautjes haken van annemarie arts.

      Haakgroetjes Zelda

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...