vrijdag 28 juni 2013

gehaakte hartjesslinger

Na een middagje voetballen op zijn peuters vond ik het vanavond wel weer eens tijd om een haakwerkje te presenteren.

Zoals jullie waarschijnlijk wel zien ben ik aan het experimenteren met de lay-out van mijn blog. Ik heb nu de randjes om de foto's die eigenlijk weer weg kunnen want ik weet inmiddels hoe het moet via picasa:) 

Wat ook leuk is, is dat ik vandaag geleerd heb hoe je een collage moet maken via picasa. Dit met wat hulp van manlief maarrrrrr, ik weet het nu wel. Tenminste nu, op dit moment, zeg maar.
 
 

Op zoek naar een leuk patroon van een hartje kwam ik op het blog van karin aan de haak terecht. Ze heeft van deze hartjes onder andere leuke sleutelhangers gemaakt. Ik ging voor een slinger. De kleuren zijn uitgekozen door een jongedame die deze slinger op haar kamer krijgt.



 
Het patroon van het hartje vind je hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...