donderdag 11 juli 2013

summer card camp 2

 
Er zijn zoveel technieken, stijlen en producten die je kan gebruiken bij het maken van kaarten. Daarbij zijn er een aantal blogs van mensen waar ik regelmatig een kijkje neem omdat ik hun kaarten, en in dit geval ook haar video's echt geweldig vind. Ik heb het hier over één van mijn favorieten namelijk Kristina Werner. Vooral haar kaarten uit 2011 vind ik super.
Via Kristina ben ik ook terecht gekomen bij summer card camp 2. Deze is afgelopen maandag begonnen. Ik twijfelde en twijfelde en gisteravond heb ik de knoop doorgehakt. Ik heb mij ingeschreven voor drie weken technieken, challenges, voorbeelden, tips en nog veel meer.
De video's zijn geweldig. Ik heb er nog maar een paar gezien en moet nog veel inhalen. Sterker nog ik heb nog niks gemaakt maar dat komt wel. Ik ben in ieder geval blij dat ik mij ingeschreven heb.
 
 
 
Na een dagje op stap met vier volwassenen en 20 kinderen is het nu tijd om weer een aantal kaartjes te laten zien. De zestig kaarten waar ik het lang, lang, lang, geleden over had, zijn overigens af. Af en toe laat ik er een paar zien. Dit zijn er twee van. Deze kaarten heb ik met stickers gemaakt.

 
Heel langzaam groeit het aantal volgers. Ik maak bij elke nieuwe volger een rondedansje want ik vind het geweldig dat men de moeite neemt om mijn verhalen te lezen en mijn creaties te bekijken.
Dus nieuwe volgers, welkom en bedankt voor de lichaamsbeweging die jullie teweeg brengen haha.
 
groetjes Zelda

4 opmerkingen:

  1. hahaha leuk hey die volgers en hier en daar een berichtje !
    kaarten maken zoals hierboven heb ik nog nooit gedaan maar het ziet er toppie uit ! liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja , mijn lieve volgers koester ik en alle berichtjes lees ik met veel liefde . Dus ik begrijp jouw vreugde dansje wel hoor meid .
    Wat een leuke kaarten heb je gemaakt , en wat gaaf dat je een uitdaging aangegaan bent . Ben benieuwd naar je creaties !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je voor je lieve bericht op m'n blog! Ik kom hier graag nog een keer terug kijken hoe je vordert met de zomerclasses! De kaarten hier zien er qua indeling al gaaf uit, dus dat wordt nog wat als je al die technieken gaat proberen! Veel plezier ermee en fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...